Oferta grupy
Młodzieżowy Dom Kultury nr 3 (ZSiP nr 1) - Język angielski klasa 5
Poziom edukacyjny:
Dowolny
Opis grupy
JĘZYK ANGIELSKI KLASA 5
Zapraszamy
do uczestnictwa w zajęciach dodatkowych z języka angielskiego w ramach Młodzieżowego Domu Kultury nr 3 w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w
Bydgoszczy.
- Zajęcia prowadzone są popołudniami, w języku
angielskim, w miłej atmosferze i warunkach sprzyjających nabywaniu
doświadczeń oraz umożliwiających swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w
poczuciu bezpieczeństwa.
- Zajęcia odbywają się z
zastosowaniem nowoczesnych technik, np. praca z komputerem, tablicą
interaktywną, podążanie za nowościami będącymi w kręgu zainteresowań
uczestników i wykorzystanie ich elementów na zajęciach, np. bohaterowie
bajek, zabawki (w przypadku najmłodszych) a życiorys, czy piosenki idoli
(w przypadku starszych).
- Odpowiedni dobór różnorodnych metod, pomocy naukowych czy środków dydaktycznych uzależniony jest od poziomu grupy językowej.
- Zajęcia
skupiają się na rozwoju kreatywności poprzez różnego rodzaju ćwiczenia,
gry, zabawy, prace plastyczne umożliwiające uczestnikom obudzenie w
sobie i wypracowanie tej niezbędnej w dzisiejszych czasach umiejętności
związanej z twórczym myśleniem prowadzącym do uzyskania oryginalnych
rozwiązań.
- Do zajęć wprowadzane są elementy integracji
sensorycznej związanej z odbieraniem i łączeniem bodźców wzrokowych,
dźwiękowych, słuchowych czy czuciowych.
- Dzieci mają
możliwość uczestnictwa w organizowanych wewnątrzszkolnych oraz
międzyszkolnych konkursach językowych, występują podczas corocznych
festynów i spotkań okazjonalnych, biorą udział w akcjach charytatywnych
organizowanych przez SP 62 oraz tworzą prace, które są eksponowane na
terenie naszej placówki.
- Uczestnicy zajęć pracują w kilku grupach wiekowych. Najczęściej dzieci podzielone są według klas, do których uczęszczają.
Co będzie się działo … ?
Na II etapie nauczania języka angielskiego najważniejsze jest kształcenie u
uczniów sprawności mówienia, słuchania, pisania i czytania w różnych
sytuacjach komunikacyjnych. Uczeń stopniowo zdobywa umiejętność
samodzielnego tworzenia wypowiedzi, wyrażania własnego zdania czy
zadawania pytań.
Celem jest skuteczne porozumiewanie się w języku
angielskim w sprawach bieżących lub będących w kręgu zainteresowań
ucznia oraz podtrzymanie poczucia wrażliwości międzykulturowej w duchu
tolerancji dla innych narodowości.
angielskim w sprawach bieżących lub będących w kręgu zainteresowań
ucznia oraz podtrzymanie poczucia wrażliwości międzykulturowej w duchu
tolerancji dla innych narodowości.
Zajęcia pozalekcyjne dają
możliwość utrwalenia wiedzy zdobytej podczas zajęć szkolnych poprzez
wszelkiego rodzaju gry edukacyjne, prezentacje multimedialne, scenki,
zapoznanie z tekstem piosenki ulubionego idola czy też umożliwienie
uczestnikom kontaktu z prawdziwym językiem udostępniając krótkie wywiady
czy dłuższe filmy pełnometrażowe. Uczniowie przygotowują się także do
publicznych wystąpień w języku angielskim, pracują w grupach (np. praca
projektowa), co daje możliwość samodzielnego poszukiwania, porządkowania
i korzystania ze źródeł informacji w języku angielskim.
możliwość utrwalenia wiedzy zdobytej podczas zajęć szkolnych poprzez
wszelkiego rodzaju gry edukacyjne, prezentacje multimedialne, scenki,
zapoznanie z tekstem piosenki ulubionego idola czy też umożliwienie
uczestnikom kontaktu z prawdziwym językiem udostępniając krótkie wywiady
czy dłuższe filmy pełnometrażowe. Uczniowie przygotowują się także do
publicznych wystąpień w języku angielskim, pracują w grupach (np. praca
projektowa), co daje możliwość samodzielnego poszukiwania, porządkowania
i korzystania ze źródeł informacji w języku angielskim.
Pogłębiana
jest wiedza o krajach, społeczeństwach i kulturach społeczności
angielskiego obszaru językowego oraz o kraju ojczystym z uwzględnieniem
kontekstu lokalnego, europejskiego i globalnego.
jest wiedza o krajach, społeczeństwach i kulturach społeczności
angielskiego obszaru językowego oraz o kraju ojczystym z uwzględnieniem
kontekstu lokalnego, europejskiego i globalnego.
Nauczyciel prowadzący: Alina Lorek-Nowak